Semestern som inte blev semester

Detta året blev man utan semester, det är så mycket som måste fixas med efter att en förälder går bort så någon tid för det man brukar göra på semestern har inte funnits. Så det har blivit väldigt lite tid med familj, fritid och fotografering. Men några få gånger har jag faktiskt haft med kameran, så jag tänkte lägga ut några nya så ni får se våra bebisar växa:)

Här är dock min brors älsta, Filip.


Liam
















Liam käkar lite gräs, mums;)


Liam och jag.


Kommentarer
Postat av: Annalena

Nämen titta så stor Liam blivit, ja Wasco med för den delen. :) Jättefina bilder!!



Kram till er!

2009-08-05 @ 10:29:24
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina bilder du tagit!

2009-08-09 @ 15:12:16
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Eva

Jisses vilka vackra hundar ni har! :) Arca har verkligen blivit vuxen och Wasco har ett sånt himla fint uttryck i ansiktet!

2009-10-10 @ 12:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0