Arca på utställning

Nu har jag (Catrin), och Arca varit på våran första utställning, en inofficiell då men nåt måste man ju börja med.
Med mig som stöd var min kusin Marie och hennes Filip och min mamma som fick vara fotograf. Det var en blåsig dag med några lätta regnskurar men varmt klädda och med tält som vi tagit med oss för säkerhets skull var vi bra garderade.
Gott att ha med sig kusinen som ställt ut förut och vet hur saker och ting fungerar och ska vara :) :)









Första gången med många intryck och dofter men Arca var jätte duktig, lite ringträning behöver vi nog ändå
men duktig var hon tjejen min :) :)





Det fanns ju såklart många andra hundar att titta på med som både jag och Arca tyckte va kul.
Här två irländska varghundar som jag tycker är så charmiga hundar.





Här två fina Grand Danois.





Vi tittade ju självklart på Herdis när hon och Isac var i ringen. (Paret i mitten)

Det var en lång spännande och rolig dag på Mariebersskogen och både jag och Arca var nöjda.
Tjejen va något trött i bilen hem men det var även jag. Tack mamma och Marie för att ni villle följa med.
Ha det gott allesammans, kram Catrin och Arca

Kommentarer
Postat av: Annalena & co

Åh vad roligt! Jag skulle också vilja gå på utställning. Hur gick det för snyggingen då? Kram!

2008-05-05 @ 08:14:19
Postat av: Catrin

Hon fick bra kritik, välbyggd o kraftig,

goda propotioner o välutvecklad för sin ålder.

Bra benstomme, normala vinklar fram o bak.

Lite plus, fina mörka ögon, utmärkt temprament :):)

Som sagt ringträning behövde vi, men det va ju första gången så jag är nöjd :) :)

2008-05-06 @ 08:12:47
URL: http://arcas.blogg.se/
Postat av: Anna&Ford&Panthera&en lånad Nita

Grattis Grattis

Kul att det gick bra :-)



2008-05-06 @ 17:39:01
URL: http://panthera.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0