En varm och trevlig helg

Finare väder än det vi har haft denna helg kan man knappast få i Sverige tror jag, inte ett moln på himlen och tempraturen har legat mellan 28 och 32 grader. Tragiskt att man redan ska börja jobba på måndag, men man får väll skylla sig själv när man bara tar två veckors semester. Man får väll se till att spara några veckor tills den lille kommer, kan säkert komma väll till pass då:)

På fredags morgon så tog vi oss en liten Norgetur, till Larvik närmare bestämt. Och hälsade på Toni och Linn och alla deras vackra hundar. Arca fick en ny bästa kompis åxå, Obi. Hon och Obi gick omkring på gården som ett gammalt par. Det var kul att se hur Arca var så glad att ha en snäll partner.



Det var nästan så man blev lite sotis när Catrin blev uppvaktad av en sådan stilig kille som Firo åxå, charmigare får man leta länge efter:)



Vi hade en otroligt trevlig dag, och ser fram emot när ni ska komma på besök till Sverige. Tusen tack för en trevlig dag och all god mat. Arca hälsar sin käre vän Obi ;) Kram från oss alla....

Resten av helgen tillbringade vi hemma och nere vid sjön. Jag har blivit inspirerad av tour de france och tog fram cykeln och cyklade några mil......



Haha.... vilket skämt. Nej, jag cyklade fram och tillbaks på gården så Arca skulle få springa av sig lite. Hon springer helst inte utan anledning men när jag cyklar så är det full fart vid sidan av mig, lite för farligt att göra på vägen så vi håller oss på gården men det räcker för konditionen är inte den bästa heller:)

I dag söndag så kom Catrins föräldrar med båten hit och vi tillbringade hela dagen vid sjön vilket var helt underbart. Jag försökte få Arca att bada men resultatet var inte det bästa, bilderna är heller inte de bästa....





Jag försöker inte dränka henne fast det ser så ut kanske:)

Min underbara sambo med sin stora ölmage;)







Det var allt för denna gång........


Kommentarer
Postat av: Anna

OOO har ni varit på besök till Norge :-) Finna hundar kan jag förstå på ditt inlägg :-)

ja det är underbart väder, Tycker sund om dej som ska börja jobba :-(



Nej jag var inte på utställningen, Vi var till Sunne istället på bilustälning :-)



Kram på er

Anna

2008-07-27 @ 21:51:02
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Annalena & co

Åhhh vad härligt ni ser ut att ha det!!! =) Obi är utan tvekan en av de finaste hundarna, sedan att han är en Presa gör ju inte saken värre ;P

Firo är också en riktigt snygg hund, så jag är avis för att ni fått träffa dom i helgen =) Jag får också sikta in på en "date" med dom =P



Vi har också badat idag, i allafall jag och Hugo.. Men vi fick trängas bland maneter, alger (inte giftiga då förstås) och fiskar.. man ack så härligt!! Många kramar till er från oss i Skåneland! =)

2008-07-27 @ 22:56:54
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! ja jag har en ny kamra eller hon är vel ett år nu ;-)

Ja Panthera är ju föd 7 februari så hon är på väg att bli stora damen :-)



Hoppas allt är bra med er.



Kram Anna

2008-08-01 @ 10:19:31
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Anna

Här är allt som vanlit :-) Tar en dag i taget ;-)

Hoppas allt är bra med er också att magen växer :-)



Kram Anna

2008-08-04 @ 18:02:02
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Linda

Vilka fina bilder ni tar. Vad har ni för kamera?

2008-09-21 @ 20:00:49
URL: http://livstankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Hallå på er!!!

Hur är det med er???

Ska ni inte uppdatera eran blogg fasten det är ju finna bilder ;-)

ha det så bra!

Kram Anna

2008-10-03 @ 17:33:32
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Anna

Ja vi går i väntans tider ock det ska bli så kul :-)

Det är inte många dagar kvar nu hihi Men det är det inte för er heller?

Ja jag försöker att uppdatera men alla dagar så har man ju inte så mycket att skriva!!

Ni får också ha en trevlig helg ock mysa :-)



Kram Anna

2008-10-25 @ 11:46:33
URL: http://panthera.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0