Ett år sedan sist.

Nu har det gått drygt ett år sedan jag skrev nått på denna blogg, och därför tänkta jag bara uppdatera lite om livet på landet:) Liam är ju snart två år och börjar bli en stor kille, så det är full fart för det mesta. Han älskar allt vad heter bilar, lastbilar, traktorer och annat som rör sig och låter. Så när man ska klippa gräs, köra traktor eller grävmaskin så är det bara att sätta honom i sitt knä så är han så nöjd och efter ett tag så somnar han. Annars så håller han gärna till i sandlådan vi byggde här i början av sommaren, eller i våran jätte pool;) Han är väldigt noga med att tvätta maskinerna efter att han kört med dom:)





Här sitter Liam och hans kusin Jonathan och väntar på käk....



En bild från i våras, Liam med sin racer...



Denna helgen var det ju toppen väder så vi var ute hela tiden och för en gångs skull fick jag med mig kameran ut.





Våran tiger Wasco är också snart två år och även han är det full fart på, dock en aning större än Liam. Lille Wasco har nu en vikt på 63kg, så nu blir det snart bantningskur på honom:)






Det var det, så nu återstår det att se om det tar ett år tills jag får lagt upp några mer bilder:)

Kommentarer
Postat av: Annalena

Stora, lilla Liam :D Så söt han är !!! KUL att se lite nya bilder!! och Wasco.. vad har hänt? :O Han ser ju GRYM ut!!! Snälla, vänta nu inte ett år till nästa uppdatering! Haha!! Ha det så jättebra!! KRAM från oss alla här i Skåne! :D

2010-11-04 @ 20:12:31
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0