Några nya bilder på hundarna










Kommentarer
Postat av: Annalena

Nämen åhh.. vad söta de är då! Nu får ni inte snåla med korten (varken på Liam eller doggarna hih) Så fin Arca är i kroppen! Ja, så kul för er.. jag vill också ha en presa! Skickar en bamsekram till er allihopa både två-benta och fyr-benta. =) Kram, Kram Annalena och co ;)

2009-03-23 @ 23:34:39
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Anonym

Titta så fina vovvar, så kul att det har gått bra med allt ock att dom har funnit varandra, ock jag tycker båda ser så finna ut, det ska bli kul att se dom i verkligheten framöver här =)) Ock vist är det lite mysigt med en utan öron?? hihihihi



Glöm inte att posta mera bilder =))



Kram Anna

2009-03-24 @ 19:38:33
Postat av: Annalena

Tack, ja det är roligt att ha kameran med, jag har ju liiite konstnärlig anda.. något outvecklad men ändå. ;)



Ja ska det vara en DC/PC så blir det i vart fall ingen mer DC. Hela DC världen är som infekterad finne och hundarna håller inte måttet när det gäller mina krav då. Han ser väldigt fin ut och ni har något som de allra flesta vill ha(även om ingen vill erkänna det :P)



Ymer har nog breddat sig lite ja. Min tandpetare har äntligen börjat utveckla sig hehe. Hundkompis.. hihi. Ja, ska han få en hundkompis så kommer det nog inte att vara en Presa just nu. Jag är mer inne på en hund med Kharmas stil i storlek och sätt. Men Ymer tackar nog inte nej till det heller. Han är ju helt deppig nu när tjejerna åkt hem. Nu vill jag se mer av lilla Liam och hundarna ;) STORT lycka till med lille Wasco. Skickar massor med kramar till er alla!!! =)

2009-03-25 @ 07:48:47
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0