Äntligen så har det hänt:)

I onsdags så fick vi efterlängtat sällskap av lille Liam, så jag och Catrin är otroligt glada och lyckliga för denna stora händelse. Det är känslor utöver allt jag har kunnat drömma om, klart man har försökt att föreställa sig detta på förhand men det var inget jag ens var i närheten av. När man tog på sig de gröna kläderna och gick in på operationsrummet så började hjärtat slå lite extra hårt. Eftersom det blev kejsarsnitt så var det ju säkert lite annorlunda men ändå i det stora det samma, det blev satt bedövning på Catrin och så var det några minuters väntan. Så kom det två läkare in och efter fem minuter så hörde vi det första skriket, barnet hade inte ens kommit ur magen. Det var bara huvudet som syntes, men allt gick så fort och helt plötsligt hade vi barnet framför oss. (Jag har massa bilder ifrån denna händelse men har valt att inte lägga ut dom) Men det var absolut den bästa dagen hitintills i mitt och Catrins liv, att få så mycket glädje och lycka på en gång. Ni som har barn vet vad jag pratar om, det är bara helt obeskrivligt. Jag har några bilder jag valt att visa i alla fall.

Dag 1



Dag 2



Dag 3, hemma:)



Kramar från oss alla här i Fågelvik:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till er ock så bra att alt gick bra Jag har tänkt på er dom här dagarna :-)

Ja det är en underbar känsla att få barn ock man kan inte se sej nöjd :-) Finna bilder var det!! hoppas ni uppdaterar här så man får följa er!!



Kram på er!!

2008-11-02 @ 14:07:31
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Annalena

STORT GRATTIS!!! =D

Nä men jösses vilken näpen liten kille. Så skönt att höra att allt gick bra, ja det är en heeelt underbar känsla! Passa på att njuta nu för det går så otroligt fort och rätt som det är är de sju och går i skolan.. hihi.

Massa kramar till er allihopa från oss Skåne hulliganer ;)

2008-11-02 @ 15:50:10
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Liam är så fin!!



Grattis till er båda.



Kommer snart och hälsar på igen.



KRAM

2008-11-17 @ 12:11:10
URL: http://livstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0